Een low-carb picknickmand

Wat is er nou gezelliger dan heerlijk buiten eten met familie en vrienden tijdens deze mooie zomerdagen? Vul je picknickmandje, trek je sandalen aan en zoek een leuk plekje op. Maar hoe vul je je picknickmand met minder koolhydraten? WENDY en Atkins geven je drie tips voor een gezonde picknick.

1. Lunch wraps

Met wraps kun je veel meer dan je misschien denkt! Ze zijn lekker, makkelijk en snel te maken en perfect om mee te nemen on the go. Een wrap met gerookte zalm, kruidenroomkaas en avocado, een wrap met kipfilet en pesto, een wrap met zelfgemaakte eiersalade, je kan er eindeloos mee variëren. Het goede nieuws is: ‘de nieuwe koolhydraat verlaagde tortilla wraps van Atkins, bevatten maar liefst 70% minder koolhydraten dan normale wraps.’ Go and get it!

2. Low-carb crispbread met heerlijke smeersels

Een picknickmand zonder toastjes en heerlijke smeersels is natuurlijk geen volwaardig gevulde picknickmand. De knapperige cracker van Atkins, leent zich voor elk moment van de dag. Smeer de crackers gerust met roomboter als je dat lekker vindt en beleg het bijvoorbeeld met kaas, humus, kip-kerrie salade of een heerlijke tapenade van olijven. Super makkelijk om mee te nemen!

3. Een zoete versnapering

Je kent het wel, je hebt heerlijk geluncht en daarna krijg zin in iets. Je lichaam roept: ‘iets zoets’, maar wat? Chocolade, koek of een lekker snoepje? Het maakt eigenlijk niks uit. Als het maar zoet is! En laten wij nou het perfecte tussendoortje hebben ontdekt waar je zonder schuldgevoel van kunt genieten: ‘Harvest repen.’ Deze heerlijke repen zitten full of goodness met alleen de beste natuurlijke ingrediënten. Ze zijn ook nog eens vezelrijk en bevatten 50% minder suikers dan normale granenrepen. Dus geniet van de heerlijke smaak van de natuur, met een beetje zon. Enjoy!

Deel artikel

Nu in de winkel

Shop de cadeautjes!